Pianistul Matei Varga răspunde la chestionarul lui Marcel Proust

  1. Principala mea trăsătură: optimismul
  2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: frumusețea fizică
  3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: devotamentul
  4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: la fiecare, ceva diferit
  5. Principalul meu defect: ipohondria
  6. Îndeletnicirea mea preferată: vizionarea de filme
  7. Fericirea pe care mi-o visez: să fiu fericit
  8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să mor
  9. Locul unde aş vrea să trăiesc: New York
  10. Culoarea mea preferată: roșu
  11. Floarea care-mi place: laleaua
  12. Pasărea mea preferată: nu am una
  13. Prozatorii mei preferaţi: Patricia Highsmith, Virginia Woolf
  14. Poeţii mei preferaţi: nu citesc poezie
  15. Eroii mei preferaţi din literatură: Jay Gatsby, Jean Valjean
  16. Eroinele mele preferate din literatură: Mary Poppins
  17. Compozitorii mei preferaţi: Ceaikovski și Carl Philipp Emanuel Bach
  18. Pictorii mei preferaţi: Samar Hamis
  19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Dinu Lipatti
  20. Ce urăsc cel mai mult: superficialitatea
  21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: auzul absolut
  22. Cum aş vrea să mor: fără să știu
  23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele făcute din prea multă dragoste
  24. Deviza mea: nimeni nu e de neînlocuit

 

© Matei Varga & LAVANDĂ ÎN MI BEMOL MAJOR, 2017

CREDIT FOTO: © Matthew Sussman

Leave a Reply

