Chestionarul lui Proust

  1. Principala mea trăsătură: compasiunea
  1. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: tandretea, inteligenta (neaparat impreuna)
  1. Calitatea pe care o prefer la o femeie: fidelitatea
  1. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: umorul
  1. Principalul meu defect: impulsivitatea
  1. Îndeletnicirea mea preferată: lectura, muzica
  1. Fericirea pe care mi-o visez: o vacanta lunga pe malul marii, urmata de o alta, iarna, in varf de munte // o manastire de clauzura intr-un colt uitat de lume
  1. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: sa lucrez cu copii mici (bona, educatoare etc)
  1. Locul unde aş vrea să trăiesc: Elvetia
  1. Culoarea mea preferată: albastru
  1. Floarea care-mi place: frezia
  1. Pasărea mea preferată: privighetoarea
  1. Prozatorii mei preferaţi: Hesse, Eliade, Patapievici (si inca vreo 50…)
  1. Poeţii mei preferaţi: Dante, Shakespeare
  1. Eroii mei preferaţi din literatură: Don Quijote
  1. Eroinele mele preferate din literatură: Anna Karenina, Ioana d’Arc
  1. Compozitorii mei preferaţi: Bach (si inca vreo 100)
  1. Pictorii mei preferaţi: de la Tour
  1. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Papa Ioan Paul II, Jerzy Popyeluszko
  1. Ce urăsc cel mai mult: minciuna, tradarea
  1. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere: rabdarea
  1. Cum aş vrea să mor: intr-o plimbare pe ploaie
  1. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: barfa, lenea
  1. Deviza mea: „straduieste-te sa nu fii ticalos“
Leave a Reply

